
LVAT: atmestas VĮ "Oro navigacija" apeliacinis skundas 

2014 m. sausio 6 d. Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas išnagrinėjo administracinę bylą Nr. 
A525-2002/2013 ir nutarė valstybės įmonės „Oro navigacija“ apeliacinį skundą atmesti. Šia nutartimi 

pripažinta, jog žurnalistų etikos inspektoriaus 2013 m. sausio 4 d. sprendimas Nr. SPR-1 „Dėl publikacijoje 

„R. Bogdanas. Incidentas su meškiukais rodo, kad nesaugome savo sienų“ (www.delfi.lt, 2012-08-16) 
paskelbtos informacijos“ yra teisėtas ir pagrįstas. Plačiau su teismo nutartimi ir jos motyvais galima 

susipažinti čia. 

 

http://www.delfi.lt/
http://www.lrs.lt/apps3/1/2795_(2014_01_06)%20nutartis%20administracineje%20byloje%20Nr.A_2002%20(ZEIT)_VI%20Oro%20navigacija%20(Delfi).pdf

